Ciao!

Minus 25 grader i köldhålet.
Barnen badar kokhett bubbelbad och elmätaren snurrar som besatt.
Kraftbolaget skrattar sitt ondskefullaste skratt.
Moahahahahaha!

Själv värmer jag mig med en kopp te och
Det Allra Allra Sista avsnittet av Sopranos på dvd.
Det Allra Sista.
Suck.
Inga fler feta, dryga, osympatiska, mansgrisiga, hämdlystna, blodtörstiga mafiosos.
Inga fler neurotiska, skenheliga, otrogna italianos i illasittande kläder och cigarr i mungipan.
Jag kommer att sakna dom.

Nu måste vi ju börja om från början igen.
Capisce?

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Åh det har jag kvar! Jag har inte sett ett enda avsnitt av Sopranos.



Godnatt Ulrika! Sov gott:)

Postat av: Britt

De är lite härligt osvenska...



Filmer som handlar om svenska familjer blir aldrig riktigt så , så, ja du vet vad jag menar.



Har en liten förkärlek för danska filmer också...de är också lite mindre svenska... ;D

Postat av: Ellis

Jag har blivit rekomenderad den serien men ej haft ork! :O Är den bra?



sv: Hahaha vi kan bilda särklubb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback