Jag är en sexa..!

  En 6:a, alltså...
Yes, jag har också  gjort testet!
Jag hittade mitt genom Stattinskan som hittade det hos Systeryster som hittade det hos...osv.


Du är balanserad, harmonisk och gillar ordning och reda. Du är trygg och ärlig och har du familj prioriterar du den framför allt annat. För den är du beredd att göra vad som krävs. Du är populär och folk dras till dig som du vore en magnet, det beror väl kanske på att du är så attraktiv. Du är sensuell och en riktig romantiker som älskar allt vackert.

Du kan ibland verka konflikträdd och trångsynt eftersom du liksom vägrar att inse att något är fel. Detta märks särskilt när det gäller familjelivet för du vill in i det sista allt ska vara lika bra som det alltid har varit.

Du har lätt för att skaffa en partner men du väljer med omsorg och ser mer till de inre kvalitéerna än till ett tilldragande yttre. I ett förhållande är du väldigt omtänksam men har kanske en tendens att ge alltför mycket av dig själv.

Venus är planeten som regerar sexorna. De bästa färgerna är alla nyanser av rosa och blått.


Känns rätt likt, faktiskt, på det stora hela!
Med en rejäl nypa salt, förstås...
Skumt! Men Kul.

Fast blått gillar jag inte...

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Tänk om man byter namn? Förändras ens personlighet då? Men det är lite kul ändå, trots att jag inte tror på det:)

Postat av: Em

Det där med färd stämde inte riktigt hos mig heller.. :D

Postat av: Anonym

F Ä R G!!!

Postat av: Agnetha

Jag är nog en ½, om det nu finns ?



BS Visst är det betryggande att veta ?



Kram

Postat av: Em

Sv: Hahahaha! Kulörta kulor i gränen.. ;D

Postat av: Anonym

G R E N E N! (Jag vet inte vad det är med mig i dag, jag kan inte skriva.. :D)

Postat av: Em

Sv: Hehe.., jag är lite blyg av min emellanåt. :D

Postat av: Ellis

Haha tror jag är den enda som hoppat det där testet! :D



sv: hahaha jaa endast männen tycker det är tråkigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback