Smakråd?

Maken har råkat trampa sönder sina glasögon (igen..)
Med sig hem från Optikern har han tre nya bågar
(fast det var glasen som gick sönder...?)

Förvillande lika, om ni frågar mej.
Men nu frågar vi er:
Vilka ser bäst ut?

Först en före-bild, med dom gamla glasögonen:

..och från sidan:

Och detta är dom ni har att välja mellan:
(Den lilla klisterlappen på glaset får ni försöka tänka bort)


Nr 1:


å från sidan:


Nr 2:


titta till höger..


Och nr. 3:

Titta till vänster...

Nå?
Vilka ser bäst ut?
 
Jag tror jag vet vilka jag tycker...sämst om i allafall ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (13) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Ettan eller tvåan gillar jag bäst och sen mannen bakom glasögonen, men han är väl inte till salu? :D

Trean gillade jag inte alls, var det de du också räknade med att vi inte skulle gilla?

Postat av: anne

Nr 2 tror jag, tror att den färgen (brun?) matchar hans egna färger rätt bra.

Postat av: Britt

Säger som Anne nr 2



Sv: Helst när man tar med honom hem till flickrummet och mamma och pappa sover i rummet en våning upp ;D

Postat av: Janne

Jag hade valt nr 2 till mig själv för jag tycker dom är snyggast. Nu var det ju inte det du ville veta så jag säger väl att din man passade bäst i dom också.... för att dom var snyggast. ;D

Postat av: Anonym

Par nr två !! Hoppas allt är bra, har någon gjort anspråk på "fordonet" i trädet ännu ? Ha det så bra i morgon ! :)

Postat av: Gun

Jag gillar tvåan bäst! Och trean minst.

Postat av: Afrodite

Lätt! =) Det andra paret är mest klädsamt...tycker jag!

Tuppen...han gal! =)

Kramis

Postat av: Ulrika

SV:

En förkrossande majoritet röstar för glasses no: 2!

Och dom är snyggast, det tycker vi båda också.

Rätt lika dom han hade innan.

Optikertjejerna röstade för 3:an," heelt rätt stil och såå moderna!" Fast skitfula...

Tack för hjälpen, kramar till er allihop!

Postat av: Herta

Nn 2 tycker jag är bäst.

Postat av: Ulla

Jag röstar på det första nya paret du visar

Postat av: Barbro Binda

Jag röstar på själva karln! Snygg så ini hellvitte! Men om jag nu ska tycka nåt om bågarna så säger jag nr 1. Lite tuffare än de andra paren. Hälsa godingen att OM han blir sugen på ett litet äventyr så...

Postat av: Nattis 2.0

Nummer 1!

Postat av: Ullet

Haha, är det maken el glasögonen vi ska rösta på? Jag tycker inte nån var riktigt riktigt tiptopp ärligt talat. Trean var fula hälsa honom det. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback