Star-quality!

Nog för att veckan lider mot sitt slut, men detta är mitt horoskop för vecka 51:

Vågen (23/9 - 22/10)

Din personliga ekonomi kommer sannolikt att kräva din uppmärksamhet under den tidiga veckan. Ta tag i det så snart som möjligt så kan du ägna dig åt sådant du verkligen vill under resten av veckan. Om du är i ett förhållande så kommer det hända en hel del under den här tiden och då vill du inte att ditt huvud skall vara upptaget med annat

Hmm...
Min personliga tolkning av detta säger mej att jag gjorde helt rätt i att klicka hem
TRE svarta små VÅGade klänningar i stället för bara en!!
Jag unnande mej det jag verkligen ville och uppmärksammade min ekonomi på samma gång!!
Och jag är i ett förhållande och vill att det ska hända en hel del..
(Maken gillade klänningarna! :D)

Heja Stjärnorna, ni vet vad ni talar om!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nanna

Ha,ha, Tre stycken..? Och jag upptäckte idag att jag har inga vinterpjuck !! Fick låna sonens (Inte han med 48:orna, tog 42:orna !) Ha det gott!...Och förkyl dej inte när du mannekängar ! :)

Postat av: Gun

Vad trevligt med tre ny klänningar! Ha det så kul med maken:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback