Världens bästa play-list!!

jul_och_tomtar/Weihnachten80.gif
Julstökar vidare så här dan före Dan.
Skinkan ska griljeras och Jultårtan bakas.
Slå in några klappar.
Städa lite också.
Hmmm...
Man kanske skulle klä upp sig lite först för att komma i städ-stämmning,
som Egoinas mamma?
Eller så gör jag som vanligt.
Loggar in på Spotify och kör Min kära  play-list på högsta volym!
Sjunger med och kör några moves mellan spisen och diskbänken.
Skakar rumpa och dammsuger.
Gör underverk för humöret, jag lovar.
På ett bra sätt.
Undrar om jag syns genom fönstret..?
idrott/Sport31.gif

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nanna

God jul, och Gott Nytt År, kompis! :)

Postat av: Myaraq

jag brukar dansa när jag lagar mat - grannarna ser, det kan jag looova dig.



men de verkar inte ta illa upp.



och du? tack för din fina kommentar :)

god jul till dig också!

Postat av: Em

Hahaha! Skaka rumpa är alltid bra!



Vad OTROLIGT gullig du är! Tusen tack för dekorationen, den är så fin, jättefin är den! Jag vet inte hur jag skall kunna tacka! STOR KRAM du goa, roliga och fina människa!!

Postat av: Ellis

Hahaha roligt om du syns - en vacker syn för grannarna! Tror inte de kommer ångra att de flyttade dit :D

Postat av: Petra

Gjorde det där en gång, och hörde inte att min hubbie kommer in. Och sen hör jag bara någon bakommig som skrattar. Han gillade min dans med dammsugaren

Postat av: Ama de casa

Lyllo dina grannar som har gratis julunderhållning :-)

Kram

Postat av: Barbro Binda

Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL! Åsså kram!

Postat av: Em

Ja, gårdagen var jättejobbig, jag har några såna dagar emellanåt när det är som värst. Snart har jag nog koll på läget igen. Jag kan bara inte få sagt med ord hur gulligt det var av dig! KRAM

Postat av: Ama de casa

sv: Den lilla bocken Bruce har inte brunnit - men han har försvunnit ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback