White Christmas!

jul_och_tomtar/Weihnachten53.gif
Här storsnöar det.
Snödrivor framför ytterdörren så vi måste ut och skotta om Julen ska få plats.
Så en vit jul blev det.
Och en riktigt God också förhoppningsvis.
Kära syster med familj är på plats.
Liksom Mor och Svärfar och övriga inbjudna.
Barnen tindrar och granen är påklädd.
Läget under kontroll.
Lite glögg till Kalle Anka och därefter ett redigt julbord.
Några julklappar ska byta adress.
Och sedan, kvällens höjdpunkt.
Kar-Bertil Jonsson!
Det är Jul för mej.

En Synnerligen God Jul Tillönskar jag er, mina Kära. Välartade bloggläsare!!
jul_och_tomtar/Weihnachten59.gif

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

God jul! Vilken underbar människa du är, glöm inte att säga det till dig själv också (ifall du är typisk kvinna och har lätt för att glömma det ;))! Ha en underbar dag och kväll! Stor julekram!

Postat av: Afrodite

GOD JUL tebax! =) Och så en liten julekram! Kram, kram

Postat av: Janne

Du har fattat det där med jul. Precis så ska det vara och denna julen visar ju Kung Bore upp vad han kan också.



God Jul härliga Ulrika

Postat av: Ellis

God Jul underbara Ulrika!!! :)

Postat av: Barbro Binda

Välartade? Vad gör då JAG här? :-)

En riktigt God Jul önskar jag dig och de dina! Se upp så vi inte ramlar in... ;-)

Postat av: Gun

God Jul fina underbara du!:)

Postat av: Ulrika

God Jul kära söta ni!!! Hoppas att ni alla är lika mätta och nöjda som jag!! Kramar!!!

Postat av: Peterlarson

Låter som en riktigt fin jul. Härligt!

God Jul!

Postat av: Stattinskan

... och nu har julaftonen bytt skepnad till juldagen! Hoppas att ni har haft riktigt trevligt! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback