Dagen efter kvällen före!

Har äntligen städat klart, det tog sin tid men det var så värt det!
Lite seg, lite sliten - men Lycklig!
Gårdagens fest blev ingenting mindre än succe'!!
 
Maten, minglet och musiken - allt flöt på perfekt. S
tämningen var högljudd och uppsluppen och alla gäster var på strålande festhumör, precis som det ska vara.
Det är gästerna som gör festen!
Dom är den klart viktigaste ingrediensen!

Fast en god tårta är ju inte heller fy skam...
Tack alla goa vänner för en superkul kväll!
Ni är bäst!


Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Peterlarson

Shit, verkar ha varit hur kul som helst.

Jag var själv inte så partysugen när jag fyllde 40 utan tog med mig min då 15-åriga dotter och reste till min grekiska favorit-ö.

Ingen mer än jag och hon visste att det var min 40-års dag. Tills hon skvallrade och det blev party ändå.

Det blev faktiskt ganska trevligt.

Postat av: Egoinas mamma

Vad kul att det blev lyckat! Nu kan du vila dig i 10 år tills nästa gång! Eller så kan ni summera ihop er ålder varje år så kanske ni hittar anledning till att ha stor fest oftare! :D

Postat av: Gun

Så du har precis fyllt alltså? Grattis i så fall!:D

Postat av: Ulla

Jag får gratulera i efterhand och vad kul att festen blev lyckad

Postat av: Mona

Superfest vad duktiga ni var med allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback