Varning!


Inte för att JAG är orolig.
Nähädå inte det minsta, men det kan ju ändå vara på sin plats med en liten VARNING en dag som den här...
Det är ju ändå FREDAG DEN TRETTONDE och man vet ju aldrig vad ödet har i beredskap åt en.
Varför riskerna skulle vara större idag än andra dagar vet jag inte riktigt, men vem är jag att ifrågasätta denna vidskepliga tradition som går tillbaka ända till 1300-talet eller kanske ännu tidigare?
Så se er noga för innan ni tar steget över tröskeln från hemmets trygga vrå.
Fast å andra sida sägs det att dom flesta olyckorna sker i hemmet...

God morgon!!



Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Den här fredagen är en turfredag ju! Vänta bara!

Godmorgon!:)

Postat av: Ulla

Jag är inte speciellt vidskeplig av mig, men en sak som jag gör är att: Om jag kliver på en A-brunn så MÅSTE jag knacka mig tre gånger i ryggen annars får jag otur i kärlek i tre dagar. Jag vet...helt obefogat, men ändå ett måste för mig

Postat av: Nanna

Du har rätt..Ingen rök utan eld....

Ha en kanonbra fredag !

Postat av: anne

Nää. Inget skrock här inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback