Lite småseg...

I dag talar vi med små bokstäver.
Långsamma rörelser och ingen onödig ansträngning
.
I dag blir det inte många knop.
I går var det skratt och dans och klackarna i taket.
Glada människor jag aldrig sett förut och några kära återseenden.
God mat i mysig lokal i La Stada.
Festföremålet är en sån där vän som man inte blir av med. Vi har tagit oss igenom såväl grundskolan som gymnasieåren tillsammans, rest, festat och delar upplevelser som vi tänker tillbaka på med skräckblandad förtjusning. En energisk, fantastisk kvinna som jag är glad över att ha i mitt liv.
Kram Kicki!

Blir nog pizza till middag ikväll.
Hämtvarianten.
Om nån orkar hämta...

På bilden ser ni Skellefteåspecialiten Carlskrove, dvs ett skrovmål bestående av hamburgare och pommesfrites inbakade i en pizza...
En sån blir det inte!!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Jag känner till det där.., få fort man har jätteroligt så blir man urlakad dagen efter. Fattar inte hur det går till! ;D Krya på dig! Massor med vatten, en timme på soffan och sen är du hur pigg som helst! :D

Postat av: Ulla

kikar bara in för att önska en skön slappardag och märker du...jag pratar med små bokstäver... bara för dig

Postat av: Gun

Jag ska försöka vara tyst...men den där pizzan..fy vad äcklig..:)

Postat av: MalinB

haha shiiit, vilken bakfyllemat :D

Postat av: grynet

nämen fy vad äckligt! Är den verkligen sann??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback