Följ med på Skattjakt!


Tack för alla snälla kommentarer!
Det kul att blogga, och jag tycker som ni - Kommentarerna är det bästa!

Och visst är det så att det ibland kan vara svårt att hitta Favoriterna.
Det finns ju så många därute!

Så då kom jag på en sak.

Jag tänkte knåpa ihop en liten frågesport här på min sida.

Den kommer att bestå av frågor som berör olika Bloggar som jag tycker är bra.
Man kommer att behöva leta lite bland äldre inlägg för att hitta svaret.
Förhoppningsvis leder detta till att man hittar guldkorn som man annars kanske skulle ha missat.
Kanske någon får en ny favorit.


Kom gärna med tips!

Så - Är det okej med er om jag länkar frågor till era bloggar?

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Egoinas mamma

Länka på du bara, spännande att se hur du gör! :D

Postat av: Barbro Binda

Ja, för fasiken! Skicka in dom till mig! :-)

Postat av: Ullet

Jajamensan! Det här ska bli mkt intressant.

Postat av: Gun

Självklart! Det är ju bara kul:)

Postat av: Anonym

VECKANS BLOGG = DU?



Japp, de kan bli det om du skriver en kommentar i mitt inlägg.

Kolla in bloggen o läs mer,

puss bby

Postat av: Surmorsan

Jamen visst får du länka. Verkar bli en kul grej, kanske nåt att härma sen. :)



Natti kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback