Worth fighting for...!!?

Kul att ni vill vara med på mitt lilla påhitt!
En oguidad upptäcksfärd.
Spännande att dyka ner lite djupare!
Kände dock att det fick räcka att dyka i tio bloggar i taget.
Det är ju tyvärr lite tidsödande detta nöje...
Nästa gång kör vi ett annat gäng.
Här hos mej eller hos någon annan, det är fritt fram att knycka ide'n!!


Men det var det där med Priset.
Har man en tävling måste man ha ett Pris.
Väl?

Så jag har funderat lite och kommit fram till att:

Vinnaren får: 1 styck Blogaward av finaste kvalisort
                                   samt
             En styck Cyberlunchdejt med mej på valfritt ställe!!!


Där fick ni allt nåt att kämpa för, eller hur..?

 
En liten morot...
(Själva lunchen blir förstås betydligt lyxigare än så...!)

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anne

Vilket pris!!!! :)



Jag får ta och gå på bloggvandring, jag också!

Postat av: Peterlarson

Du, jag blir både glad och stolt när jag får vara med på ett hörn i andra fina bloggar.

Tack!

Postat av: Gun

Vad roligt. Det var jättekul att leta runt i bloggarna, även om jag inte hittade allt.



Sv: Ja det är frustrerande, men inget att göra åt. Väldigt obra:) (hoppas alla fattar att det inte är riktiga skolbarn jag pratar om, haha. Men då skulle jag förhoppningsvis bli utskälld)

Postat av: Gun

PS: Det är inte smittsamt:D

Postat av: Kerstin

Tack! Jag är SÅÅ glad att jag har hittat din blogg! GODING ÄR DU!!!

Postat av: Ulla

Vilka bra priser! Jag kikar på tävlingen llite senare

Postat av: anne

Nu har jag besökt en ny blogg från din tävling! :)

Postat av: Stattinskan

Tack, det var ju skönt att jag kan stjäla här utan att drabbas av dåligt samvete! ;-D Kram

Postat av: fashionhaggan

ja det var grejor det, jag ska fortsätta kika igenom bloggar i helgen sen kommer jag med mitt svar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback