Partytajm!!

To night's The NIGHT!
I kväll går festen av stapeln.
Tre trallande fyrtioåringar ska fira våra födelsedagar slutgiltigt och gemensamt med en jättefest.
111 stycken blir vi, ett jämnt och bra antal.
Vi har en stol över ifall det skulle släntra in nån hemlös framåt natten.

Trångt blir det men KUL hoppas vi!

Mingelmat, mera mat, efterrätt och nattamat.
Ingen ska behöva gå hungrig från vårat party.
Eller törstig.
Liveband blir det också!!


Skål!

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Egoinas mamma

Vad roligt! Den stolen tar jag! :D

Önskar er lycka till med festen, med allt ni har planerat kan den inte bli annat än lyckad.

Postat av: Ullet

Jag är ledsen att jag inte kunde komma för det hade verkligen varit himla roligt men vi tar igen det någon annan gång kanske? Dansa tills morgonen gryr nu älskling och dra en vits för mig och njut av att ert nya liv börjar nu.. kramar om

Postat av: Nanna

Ha,ha, hoppas ni har roligt...jag ställer ut en stol på trappan ifall du tar en omväg hem ! Kram..

Postat av: anne

Så jättekul det låter!!!! Jag hoppas att er kväll blev riktigt, riktigt lyckad!!! Och grattis också! :)

Postat av: Kerstin

Ha det kanoners! Alvedon och Resorb in da morning, så blir allt bra! Hävv fann!!

Postat av: fashionhaggan

fasen så kul det där lät, jag hade gärna kommit som hemlös!

Postat av: Gun

Åh så roligt! Hoppas ni har jättekul och att ni inte sköter er för bra!:D

(och att du inte har alltför ont i huvudet i morgon)

Postat av: Fjortisensmorsa

Fyrtioårsfest är livsfarligt!!!! ;-) Grattis!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback