Rött eller blått?



En liiiten överdrift...

Kan inte bestämma mej för vad jag gillar bäst.
Den blåa kurvan som visar antalet besökare eller den röda som visar hur många sidor ni läst.
Det är kul att se att en del av er går tillbaka lite också, till äldre inlägg.
Och ni blir långsamt fler och fler, det är helt otroligt.

Fast kommentarerna är förstås roligast av allt!
Gensvaret och gemenskapen med er alla.
Som ett vänligt eko från cyberrymden.
Eller från Oslo, Umeå, Uppsala, Skåne eller något annat hörn av världen.
Tack!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Agnetha

BS Tycker just detta lilla är väldigt bra.

Har sagt snälla saker till min man med och han till mig.

Viktigt med lite påfyllning med jämna mellanrum, eller hur ?



Kram

Postat av: Gun

Visst är det härligt att blogga! Kontakten man får genom att kommentera och få kommentarer uppskattar jag verkligen.



Godmorgon!:)

Postat av: Ulla

Om jag får säga vad jag tycker, så tycker jag allra bäst om kommentarerna och kommentarerna där man förstår att läsaren verkligen läst det man skrivit. Ha en skön dag! Själv ska jag börja bakandet inför advent.

Postat av: Egoinas mamma

Jag fattar inte varför, men jag var flera gånger inne på din blogg innan jag upptäckte att "Men! Denna bloggen är ju jättebra!" och sen la till dig på Bloglovin. Men det är det som är så segt i blogg-världen. Det är sällan man fastnar allra första gången man är inne på en blogg och då blir det ju jättesvårt att själv få folk in på ens blogg flera gånger. Dessutom är det att man själv är aktiv med kommenterande viktigt tycker jag, om man då inte är bland de STORA. :D



Gillar dina inlägg skarpt, gillar din humor och ditt sätt att skriva.



God morgon!

Postat av: Surmorsan

Visst är det ju kommentarerna som gör det värt att blogga. Håller med Egoinas mamma att du har en sån rolig blogg och att man måste besöka någon flera gånger för att ibland inse det.



Ha en lovely Måndag!

Postat av: Barbro Binda

Ja, visst är det kul med nya kontakter, och kommentarer uppskattas alltid. Det är spännande att se hur andra tolkar ens inlägg. Hur olika vi är och tänker. Kram påre, och ha en riktigt bra dag! :-)

Postat av: Anonym

Hej..hej..hej..(eko)! Jag tycker som alla dom andra, det är kommentarerna som är roligast, och när man ser att folk faktiskt tagit sig tid att läsa vad man plitat ner! Ha det gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback