Vi vann!


Åååååååå SkellefteAIK, det enda laget vi hejar pååååå....
Och så vidare i all oändlighet.
Eller två timmar åtminstone.
Och det fungerade ju uppenbarligen.
Luleålosers.
4-1 till det Svarta Hotet.
Jippi!!!
Förstod ingenting, som förväntat.
Fast det var varmare än jag hade trott - positivt!!
Annars var det väl mest som Körslaget.
Ena klacken skrek från ena hållet och den andra skrek tillbaka.
Eller sjöng.
Manskör.
Ska jag vara ärlig så satt jag mest i baren.
Men huvudsaken är väl att vi vann.
Jippi!!!
Som sagt.

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Bar? Var det bar där? Varför sa du inget? Jag kunde ju ha hängt med!! :D

God morgon!

Postat av: Mita

Tack för tipset, glögg och ljus...me like

Postat av: Ulla

Bar?! ...vad gjorde du där?! Jag trodde det var ishockey som gällde skrattar Fast även jag hade nog hellre varit i baren än i "salongen"

Postat av: Gun

Hahhaha! Klart du satt i baren, vad ska man annars på hockey att göra?

Postat av: Agnetha

BS Nej, det var ju inte det. Klart min har erfarenheter har präglat mig, mitt engagemang i andra människor beror säkert på hennes likgiltighet. Bra att jag ändå kunnat göra nåt vettigt av det. Jag är varken bitter eller förbannad på henne längre. Men jag har varit det.



Trodde ni hade mycket snö däruppe redan. Gillar när det kommer mycket snö.

Bra att det är bra.



Ha en bra tisdag ! Sköt om dig.



Kramar

Postat av: Kicki

Se där - det öppnas nya möjligheter varje dag du vågar på dig något nytt!

Postat av: Ama de casa

Ojojoj! Det har tagit sig må jag säga! Bar minsann! När jag bodde där uppe så fanns det inte nån sån på isladan... Men jag gick på hockey en hel del ändå. Dels fanns det inte så mycket att göra och dessutom var ju alla killarna där :-)

Kram

PS: Jo, jag är född och uppvuxen i Ersmark/Byske/Skelleftå :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback