Ja må dom leva...!

                                            

Dagens nyfödingar kommer att leva tills dom blir hundra år, tror forskarna.

Forskarna, det är kloka farbröder med tjocka glasögon och långt skägg.
Tantforskarna har stram knut i håret och dubbelhaka. -or.
Dom vet vad dom pratar om, så dom kan man lita på.

Själv ska jag köpa aktier i reservdelsbranschen.
Herregud, vilken efterfrågan det ska bli på knäleder och geniknölar och hårfästen och käklinjer.
Kirurgiprofessorerna kommer att övertrumfa varandra med spektakulära hjärntransplantationer och skelettbyten.
Bristen på villiga donatorer förutspås dock bli ett problem, varför tekniska lösningar kommer att bli nödvändiga.
Med titan och DNA kan man fixa till det mesta!

Livskvaliten får man väl med på köpet, eller?

Long Live Science!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kerstin

Jag donerar allt. Men det blir synd om den som får min hjärna.....

Postat av: Barbro Binda

Hahaha, så jävla BRA! Kan man beställa ett helt nytt skelett tror du? Isåfall vill jag ha ett med lite längre överkropp. Jag kan inte ha skärp som är såååå snyggt, det hamnar i tutthöjd. FAST jag har BH på!

Postat av: Agnetha

Kanske är rätt bransch att kasta sig in i.



BS Alla relationer i någon form kräver arbete och omsorg, så det är bara att jobba på. Visst kommer det att lösa sig, det kommer att ta tid bara.



Kram

Postat av: ulrika

Tack för att ni läser och kommenterar!

Jag blir så glad!!



Kerstin: Generöst, måste jag säga! Jag är säker på att det kommer att bli slagsmål om din hjärna!



Barbro: Nytt skelett, benstomme eller bara en ryggrad... Allt bli möjligt. Tror jag.



Agnetha: Du fångar nyckelorden: relationer, omsorg och tid. Lägg till kärlek, tålamod och framtidstro. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback