Ny design!

Femtonåringen har överträffat sig själv och slagit världsrekord i självbehärskning!
Very Impressed I Am, som Yoda skulle ha sagt.
Har besvarat dumma frågor från Moderskeppet med lugn och vänlig röst, samtidigt som hon kopierat koder och klistrat i stilmallar och flyttat klockor och lagt in saker som jag tyckte såg kul ut men inte har en blek aning om hur man får till. Emellanåt blev det inte alls som hon hade tänkt sig, men bryter hon ihop i raseri och kastar datorn i golvet? Inte då! Hon bara andas lugnt och gör om och gör rätt.
Och som den kärleksfulla och förstående Moder jag är, belönar jag hennes hårda slit med ett smaskigt kvällsfika, perfekt tajmat precis i tid för att undanröja det hotande psykbrytet, som trots allt kommer allt närmare...
När hon har samlat nya mentala krafter ska vi/hon lägga in fler roligheter! Det ser åtminstone jag fram emot.

Tusen tack för hjälpen, Julia! ♥ ♥ ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: julia

puss mamma <3

Postat av: Ullet

Hejja! Sketasnyggt ju. :) impressionerad är jag :)

Postat av: Veronica

Jättefint ! Jag vill oxå ha en sån klocka , var hittar man den ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback