S O S!

Bloggeriet är det enda som det varit magert med under helgdagarna.

Den stackaren har fått klara sig med ett absolut minimum av näring och kärlek på sistone,
och nu ligger den kraftlös och understimulerad och känner sig lååångt ifrån Fabulous...

Dags för en räddningsinsats med andra ord!!

Rädda vad som räddas kan!!
Konstgjord andning och hjärtmassage.
Sjukdomskurvan ser iiinte bra ut...
Bara det inte är försent!!

Får nog ge mig ut på en bloggrunda på jakt efter inspiration!


Permalink Allmänt Kommentarer (14) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nanna

Din blogg behöver inte konstgjord andning..den klarar sig fint på luft och kärlek ! Kram :)

Postat av: Em

Det är aldrig för sent och den som väntar på något gott KAN vänta för länge, men du är ju igång igen nu. :D

Postat av: Ia

Välkommen tillbaka till cyberlivet <3



Åh, Du ska ut och flyga...jag tog ju min tur i torsdags när det var som mest trångt i luften ;) Jag vinkar i alla fall tillbaka...kommer förmodligen att ha en överansträngd arm....kanske kan man kalla den flygarm...eller nåt!!!



Skönt att höra att helgen varit till belåtenhet!!

Postat av: Bara Jag

Vila kan vara bra igen - man säger ju att vila ger inspiration :-)



Sv. Är hjärtligt trött på att fortsätta leva i en lögn trotsa att jag gått vidare....

Postat av: anne

Så lätt ska den väl inte krokna heller! :)

Postat av: Afrodite

Lugn vännen! Så lätt ballar den inte ur! Du har din trogna skara, no matter what! =)

KRAMIZ

Postat av: Ally

haha ja men man får lite dispens på bloggandet under högtider!

Postat av: Pia

Man ser på sin "EKG"-kurva att folk varit upptagna med det riktiga livet istället för livet i cyberspace!! ;o) Så även jag!

Kram!

Postat av: Ulla

Här kommer jag in med lite konstgjord andning blås, blås, blås, tryck, tryck

Postat av: charlotte

så det kan gå när man åker vilse...

Postat av: ansepanse

ibland måste man låta annat gå före :)

kramar

Postat av: Selma

Jag fick ett blogguppslag för några timmar sen av maken. Det minns jag, vad det var har både han och jag glömt.

Postat av: anne

Sv. Klart att stugfolket inte vill ha fönster mot den fula utsikten!!!! Du svarade rätt!!!!



Klapp, klapp, klapp (cyberapplåd)!!!!

Postat av: Gun

Ibland är det ju så, men det gör ingenting. Tvärtom, vore det hemskt om man inte hade annat att göra ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback