Det är mycket nu...

Det känns som om jag inte riktigt hinner med bloggeriet som jag vill.
Som ni märker går det knappt på halvfart.
Det är annat som kräver min uppmärksamhet och sen så är jag nog lite lat också...
Har försiktigt kommit igång med bokskrivandet igen efter sommaren, och så länge inspirationen rinner till så passar jag på att ägna mig åt det. Ännu är det mycket kvar, men omkring hälften är nog faktiskt avklarat.
Bloggen, och framför allt NI ligger mig givetvis fotfarande varmt om hjärtat, och jag räknar med att få till flytet även på den fronten såsmåningom.
Förövrigt är semestern slut fast solen fortsätter att skina där ute av bara farten.
Känns bra att vara tillbaka på jobbet igen, jobbångest är något som jag är lyckligt befriad ifrån.

Jo. Apropå förra inlägget om kräftfisket.
I lördags åt vi som sagt upp resultatet.



Titta vilka läckerheter!
Inte konstigt att dom lockade middagsgäster ända från huvudstaden!!



Kräftorna smakade alldeles utsökt i sällskap med västerbottensostpaj och övrigt smått och gott.
Och som ni ser gjorde vi oss till lite extra och dukade med linneduk istället för med tidningspapper...

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Jag tycker nog Norran passade bättre ;-)



Lycka till med skriveriet!

Postat av: ullis

Klart du ska skriva när du känner för det! Lycka till! Här ska det också bli kräftskiva snart, men då handlar det om havskräftor så klart.. klart godast!

Postat av: Em

Ser verkligen läckert ut! Jag älskar kräftor och särskilt de man har fångat själv, det smakar mycket bättre.

Postat av: Cina

Bokskriveri låter spännande tycker jag! Vad skriver du? Eller är det hemligt än så länge?

Kräftor är för övrigt väldigt gott tycker jag. Vi hade kräftskiva på gården i lördags. Sol, goda kräftor och trevligt sällskap = lyckat!

Postat av: Selma

Även om jag inte är så jätteförtjust i skaldjur är fest aldrig fel.

Postat av: Cina

Jag VET ju vad du skriver! Det har du ju redan berättat! Det gick lite fort när jag skrev förra kommentaren. Så kan det gå. Jag tycker i alla fall att det ÄR spännande!

Postat av: Gun

Gud vad gott det ser ut! Det är annat än de där stinkbomberna ni envisas med att äta varje år. ;)



Kul att du skriver på boken, fortsätt med det du, blogga är väl inte lika viktigt. :)

Postat av: Afrodite

Jisses, vilka bilder! Mums vad sugen jag blev! =)

Lycka till med skriveriet och blogga när tid och lust finnes! Lyckost dig som slipper drabbas av jobbångest!

kramelikram

Postat av: Ellis

Vad fina de var!



Bloggandet går också åt helvete för min del, svårt o lägga ned tid på den just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback