Oväntat besök

Jag lade plötsligt märke till av vi har fått en uppstickare av okänt ursprung i rabatten.
Sakta men säkert har han arbetat sig uppåt, liksom lite i smyg.
Började från noll en gång som litet frö, och se bara på honom nu!



En grön och stilig rackare som pryder sin plats, eller hur?
Som sagt vet jag inte riktigt var han kommer ifrån, men det verkar helt klart vara en kille med ambitioner.
Han har mål i livet och har planer på att bli något stort.

Frågan är bara vad, och om han kommer att lyckas...?


Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Neeeejjj!!! NEEEJJJ! Döda inte den fina lavendeln! Den blir jättefin när den blommar!

Postat av: Gafflan

Jag vet inte vad det är som är så grönt och fint. Mina trädgårdskunskaper är inte så stora, dock ser jag att du har ormbunkar för det har också :D

Postat av: Ellis

KAPA HAN!

Postat av: Gun

Hehe, klipp till bara..;D

Postat av: Bara Jag

Av bilderna att döma så spelar det inte någon roll vad han är - han har inte en chans mot den sekatören!!



Kram!

Postat av: Nattis 2.0

Stackarn! Snipp snapp som du skrev i förra inlägget!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback