Försöka går ju...



Bruce hörde av sig...

"JAG VILL VA' TALMAN!!!
Babbla kan jag, och jag är MAN! TalMAN! Jag är dessutom EN man. En är ett tal. TALMAN!
HAHAHAHA!"

Ähum.
Skulle inte tro det, va...
Men upp med hakan, Bruce. Jag har ett annat uppdrag till dig som passar dig MYCKET bättre.
Nåt jättesuperviktigt som ingen regering klarar sig utan.
Nåt svårt som inte vem som helst klarar av, men som du är som klippt och skuren för:

Nämligen jobbet som Syndabock...

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stattinskan

HAHAHAHA - jag tror jag döööör, huvudet på spiken!!! Hörde du det översittarBruce ;-D Ama kommer att två sina händer :-)

Postat av: Gun

Hahahahaha, det borde passa perfekt för Bruce.:D

Postat av: Svorskan

Hahahaha! Men stackars Bruce! Han ligger i en låda det mesta av året och när han äntligen får vara uppe så blir han en syndabock. ;D

Postat av: Bruce

WOW! En helt NY ministerpost!!!

Jäpp. Nu får den där dumma Ama buga och bocka (HAHAHA! Bocka...) för mig.

Den däringa posten som utrikesminister... Pffft! Den har ju funnits hur länge som helst!



Visst får man ett helt fritt öl-konto som syndabock? Skicka mig det där guldkortet, eller vad som behövs - jag är torr som fnöske i halsen, det känns som den ska brinna upp!



Rappa på nu, statsministern, annars gör jag revolution, eller nåt. SESÅ!!!

Postat av: Nanna

Klart det måste finnas en syndabock !



(Jag har "snott-lånat" ditt inlägg om ministerposterna...hoppas det är ok med dej..du vet, inom politiken frågas det inte så ofta om tillåtelse först :) )

Postat av: krulli

Det är absolut Klockrent!

Postat av: Ellis

Syndabock behöver vi !!



Det är oftast jag som är den då folk blir sjuka - de ljuger (OBSERVERA LJUGER) att JAG smittat dem - bah!



Fick sms en gång när ja frågade varför de skyller på mig. "DU är ju den bästa kanditaten, du ligger i koma typ varannan dag"

Postat av: Diana

Haha! Något som passar Bruce helt perfekt tycker jag!

Postat av: Ia

Strålande!!!! Kan ju inte bli bättre :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback