Plätt-lätt!


                           
        
  



Svaret var alltså Valfläsk!

Svorskan
knäckte mitt listiga (?) paketrim snabbast av alla och lätt som en plätt.
Jag som hade förberett ledtrådar och allt till ingen nytta...

Nåja - GRATTIS, Svorskan till ÄNNU en ministerpost!
Från och med nu är hon alltså BÅDE Klagomålsminister OCH Listighetsminister!
En alldeles lysande kombination, måste jag säga.

Och att sitta på två stolar samtidigt blir nog inga problem.
I Regeringen är den förmågan nästan att betrakta som en förutsättning.

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Kan jag få vara FÖRST-minister? Jag lovar att det inte kommer att påverka mina utrikesministeruppdrag.

Postat av: Diana

En väldigt bra kombination, det är nästan så att man blir lite misstänksam om att hela tävlingen är riggad. Hrm.... ;)

Postat av: Ellis

Smartminister borde hon med få!

Postat av: Gun

Grattis Svorskan! Man jag då? Jag vill också ha en till post..;D

Postat av: Svorskan

Hahaha! Jag kanske behöver den där listigheten när jag får klagomålen. Tackar och bugar!

Postat av: Krönikören

En väsentlig fråga: Om man har två ministerposter får man två löner då? Två pensioner, två fallskärmar etc etc etc.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback