Nähäpp...

Här snyggar man till sig för att få lite uppmärksamhet....
Men det är klart vad har väl jag att sätta emot ett knippe vältränade karlar i trikåer..?

Sedan ville det sig inte bättre än att middagen råkade sammanfalla med nån skidtävling,
men eftersom Maken ju inte är fanatisk(?) på något vis gick han ju ändå med på att äta den kärleksfullt tillredda måltiden (tacos) i köket i stället för i TV-rummet.
Flott, va?
Ja, med vissa reservationer...



Som man brukar säga:
"...om inte Mohammed kan komma till berget, så får berget lov att komma till Mohammed..."

För er som eventuellt undrar:

Ja, här i Norrland är det fortfarande jul, här varar den verkligen ända till påska!
Och , nej - Maken heter inte Mohammed...

Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marina

Ja det är bättre att få nöja sig med det lilla, när man inte får det stora!

Inte mycket sällskap har jag haft under OS.

Det enda jag tycker är kul är hockeyn.

Ha en bra dag.

Postat av: charlotte

haha det var en snygg lösning. är det försent att komma på champagenepartyt nu eller har du nått kvar i flaskan?

Postat av: Gun

Hahaha, och så trodde du det var över efter femmilen? Men så var det hockey till midnatt! Hahaha, stackars dig, men håll ut, snart är elä'ndet över!:D

Postat av: Nanna

Säg inget till någon..imorgon ska jag ta ner julgardinen i fönstret .. God natt.. :)

Postat av: Bara Jag

Halv seger är bättre än ingen seger alls!! :-)

Postat av: Ellis

Nu ljuger du, jag vet att han heter Mohammed! :O JAG VET!!!!



Är de där sådan där Guiness öl? :D

Postat av: Nanna

Oss emellan : egentligen så Måste vi ju ingenting !!

Vi kan ta det till påsklovet ! God natt :)

Postat av: Ama de casa

Jaha, då du hade Julöl på lager... Fast det ser inte ut som en lager, mer som en stout :-)

Postat av: ansepanse

hahaha - och tacos är ju lätt för Muhammed att ta med till berget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback