Clean machine...?

Nydiskat, dammsuget och själv är jag duschad och klar.
Men något luktar...inte gott!!
Skumt.
Sniff, sniff.
Ligger det månne en hund begraven?!

Gaaaaaahhhhhh!!!!!!



Nej, lugn. Han bara sover.
Och snarkar....
Sniff, sniff.
Hmmm.

Nu känns det tydligare..sniff...

Ahaaaa!!!!
Den skyldige är den man minst kunde ana, nämligen...

Mr Clean Machine Himself!!

StinkyBomb vore mera passande...
Vaddå?! Byta påse?
Suck. Ja ja, då gör jag väl det då.

Men det luktar ändå. Luktar som fasen.

Hmmmm. Tål att tänkas på...

Pling! Så låter det när jag får en ide'!!!

Letar febrilt i mitt Stora Svarta Hål (ja, handväskan alltså!!)

Och se vad jag hittar!



Doftgranar!!
Undrar om Sverige luktar godare än Norge? Eller Lettland kanske?

Önskar att jag hade en Doft-blogg!!
(Varför finns inte det...?)
Nu får ni gissa istället.

Vad tror ni dom luktar?

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Jag tror alla luktar skunk! Har aldrig gillat Wunder-baum, fast dom har kanske produktutvecklats på dom senaste 35 åren?

;-)

Postat av: Gun

Hahaha! Det var inte lätt. Eftersom du bor i norrland så luktar väl Sverige surströmming kan jag tro..de andra två vet jag inte, men Em borde ju veta vad Norge luktar..

Postat av: Peterlarson

Jaha du....det var inte lätt att gissa det, men Norge luktar väl luse-kofta. Lettland luktar kanske lite lätt land och Sverige torde kanske lukta lite som "eget beröm"

Postat av: Em

Sverige doftar nog köttbullar, sill och julskinka, Lettland vet jag ej, men Norge doftar nog klubbad sälunge. (Sorry, det är typisk norsk lördagshumor)

Postat av: Dreamsalive

Jag tror att norge luktar fjordar och fjäll och Sverige luktar nog ölburk i sunkig volvo. Lettland var värre att klura på. Får återkomma om den.

Postat av: Kerstin

Norge luktar skoskav från vinterpjäxan. Bombis.

Postat av: ansepanse

kan det vara någon större skillnad då

Postat av: Nattis 2.0

Ok, sög du in en doftgran i dammsugaren?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback