Husarrest

Jag har verkligen haft ett sjå med att hålla mig borta från Ta Bort Blogg-knappen i dag!

Det är ett hårt jobb att hålla fingrarna i styr...
Så fort jag slappnade av så var dom där och pillade!
Till slut var jag tvungen att ta till drastiska åtgärder.



Little Sheriff
Fängslande, eller hur...?

Tyvärr råkade jag svälja nyckeln,
så i väntan på att den kommer ut den naturliga vägen blir det till att dansa pekfingervalsen.

En sorgligt bortglömd dans, förresten.

När såg man den sist i Let's Dance?

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Den är jobbig den där knappen. Så lätt att slinta liksom. Och den är så stor!

Postat av: Em

Jag tror jag vet lösningen! Du skapar en NY blogg och sen tar du bort den. Då får du se vad som sker, för det är väl det du är nyfiken på? :D

Postat av: Ama de casa

Än verkar du ha kontroll över dig själv - Grattis!

:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback