That's why...

...män och kvinnor inte bör shoppa tillsammans...;D

Varsågod, ett gott skratt, hämtat från Tjuvlyssnat:


En man och en kvinna står inne i ett provrum.

Mannen (djupt allvarlig): Alltså, du kan förklara för mig hur många gånger som helst, men jag kommer ändå aldrig att fatta skillnaden mellan klänning och kjol riktigt.

Publicerat den 20 december, 2009 kl. 11:38 under Göteborg av Jennie


En till från samma ställe:

That's why...
...man icke skall bekymra sig för morgondagen...



Två kvinnor ~30 sitter och pratar om den ena kvinnas son.


Kvinna 1: Åh, han är så söt. När han blir stor kommer han att träffa en tjej som tycker att han är så snygg så de gifter sig direkt.


Kvinna 2 (besvärat): Mm… Sen inser hon hur hopplös han är. Och då är det jag som måste finnas för honom när hon tar ut skilsmässa. Fan, jag orkar inte sånt!

Hahahahaha!!
Snacka om att måla F*n på väggen!!!
 allhelgonaafton/Halloween12.gif

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Berndt

Hallå, vem har tjuvlyssnat på mig utanför provhytten??! ;-)

Postat av: Nanna

Vilka jättefina nyårsbilder! Ha det bra :)

Postat av: Em

Hahaha! Sorry, men varför jag skrattar är för att jag inte fattar poängen, så jag skrattar åt mig själv (måste det, för jag har inte Egoina här - hon brukar nämligen tycka jag är hopplös när jag inte fattar, och då skratta åt mig). Vad piiinsamt, jag sticker igen på en gång! :D



KRAM

Postat av: Britt

Hahaha....skulle aldrig ta med Mannen in i provrummet.



Snacka om att inte njuta av nuet. Hade en kompis kompis som bekymrade sig för det eventuella barnets ungdom, om barnet skulle bli ligist eller inte. Då sa kompisen: -Se på Britt....hon var en ligist som barn, men är hur bra som helst nu, så det ordnar nog sig! Kul att man kan vara till hjälp när folk ska skaffa barn. ;D

Postat av: Gun

Hahaha! Jag kan tänka så ibland, som kvinnan med sonen. Oroa mig i onödan liksom, långt innan det som kanske inte ens kommer att hända verkligen händer. Det är så dumt!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback