Jag hade rätt!

Suck.
jag HADE glömt nåt, precis som jag misstänkte.
Ibland är det inte alls bra att ha rätt.
Idiotiskt var det också.
Så idiotiskt att jag inte sa nåt om det utan bara snabbt åtgärdade problemet och låtsades som ingenting.
Eller som om det regnar, vilket det ju faktiskt gör.
Glömskan hade inte alls med vare sig bokföring eller månadsavslut att göra, nämligen.
Mycket simplare än så.
Jag hade glömt locket till frysen på vid gavel...
I så där tre-fyra timmar.
Skulle bara hämta korv och bröd och bullar och plötsligt hade jag så stökat om så väldigt och hade så mycket att bära att jag inte kunde stänga locket, utan tänkte gå tillbaka och göra det så fort jag att lastat av, men så kom det något emellan, så där som det brukar och så gick det som det gick.

Så går det när man har mer att tänka på, än med...

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Jag

Blir man inte upptäckt i sina misstag kan man alltid basunera ut dem på sin blogg :-)

Postat av: Ellis

Var bra att jag inte är den enda virriga av oss! :D:D:D

Postat av: Gun

Det brukar ju faktiskt vara så att den där känslan av att man glömt något stämmer.

Postat av: ansepanse

hur gick det med resten av det frusna då

kramar

Postat av: Ellis

Vi säger såhär - jag har linser så en dag när ja blir gammal och gaggig och inte har ork o trä in dem då KAAAAAAAAAAANSKE jag behöver glasögon, men jag skall försöka operera bort de lilla fel jag har o bli hel fri har jag tänkt! :D

Postat av: Gafflan

Skönt att höra att det är fler än jag som har minne som en guldfisk...;D

Postat av: Ama de casa

Aj då... Här hade vi också katastrofläge ett tag, fast med kylen.

Hoppas att det klarade sig, låter som en frysbox eftersom locket inte var stängt. Då kan det ju ha klarat sig. Väl?

Postat av: ullis

Skönt att det finns fler än mig som glömmer saker och ting...

Postat av: Ia

Hoppas att allt överlevde...gräsänder och sånt ;)



Sen kan det ju vara tur i oturen då att Ni inte har lika varmt som vi sörlänningar har. Idag blir det rekordvärme sägs det :P

Postat av: Ama de casa

GRATTIS på namnsdagen :-)

Kram!

Postat av: Pia

man ska alltid lita på den där känslan "har jag inte glömt något?"!!! ;o) Hur mycket hann bli förstört?



Sina barndomsvänner håller man fast vid!!! Bor syster långt bort nu???



Kram på dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback