Ljuv musik...

För femton år sedan, det vill säga den femtonde juli 1995 gifte vi oss i Burträsk kyrka, jag och maken.



Solen strålade i kapp med oss och kyrkan var fullsatt.
Lilla dottern, knappt året gammal, höll sig tyst och snäll i mormors knä under hela vigselakten.
En kompis överraskade med att sjunga "The Rose", smäktande vackert och jag minns att jag kämpade för att hålla tårarna tillbaka.
Efteråt åkte vi häst och vagn till Wärdshuset där festen hölls.
Det är fortfarande den roligaste fest jag har varit på.

Femtonårig bröllopsdag innebär tydligen Kristall-bröllop!
Oromantiskt nog, kom jag på det här först i morse så något vidlyftigt firande från min sida blir det inte tal om.
Maken däremot, som är något mera romantisk till sinnet, överraskade rejält...



Både med blommor...



...och fin present!!
Ååååh så vackert! Precis i min smak!

I kväll tar vi fram kristallglasen och skålar för våra femton fina, roliga, spännande år tillsammans.
Tänk vilken tur att just vi hittade varann.
Skål darling!

Permalink Allmänt Kommentarer (23) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annica

Grattis! Länge leve kärleken!

Postat av: anne

Klart ni ska fira! Bröllopsfotot är sååå fint!!!

Postat av: Ellis

Gud vad gulligt!!! :D



Stort grattis gudmor!

Jag var 5 år då ni gifte er! :D



Fint fotot var!

Postat av: Stattinskan

Nu är jag visserligen i övergångsåldern ... man jag fick banne mig en liten klump i halsen :-)

G R A T T I S!!!!

Kramar

Postat av: Selma

Grattis! Lite extra grattis till att du hittade en romantiskt sinnad make.

Postat av: Gun

Grattis! Och gud så fina ni är, och vilka fina presenter du fått! Vilken man du har! :)

Postat av: Ama de casa

Grattis! Vilket härligt bröllopsfoto och vilka fina blommor med ett vackert meddelande. Dessutom har maken prickat helt rätt med halsbandet!

Underbart!

:-)

Postat av: Afrodite

GRATTIS!!! (om än en dag för sent!) Sååå romantiskt och vilka presenter! =) Underbart!

Hoppas att ni får många, långa och lyckliga år till tillsammans! <3 Kram på dig!

Postat av: Ullet

Åh, ni är så fina! Vilken härlig karl du har som gjort så mycket för dig på bröllopsdagen. :) Här brukar både jag och han glömma bort den av någon anledning, kan det vara det dåliga vädret som var när vi gifte oss eller vad tror du? ;) Kram!

Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Postat av: Ia

Grattis och hoppas Ni hade en fantastisk dag!!!



Håll hårt i den gubben som minns sånt utan påminnelse....han är nog unik ;)

Postat av: Agneta

Jättestort grattis, vännen! Lika fina då som nu! Kram på er båda!

Postat av: Anonym

Grattis!

Postat av: Johanna Petersen ♥

Grattis!

Postat av: Nanna

Skål, och GRATTIS TILL ER BÅDA !!

Postat av: Gafflan

Grattis, grattis!

Tänk då har vi varit gifta lika länge. Vi firade också kristall i år.

Kramar.

Postat av: ullis

GRATTIS!! Visst är det härligt när man se med lycka både bakåt och framåt. Har ju vart ihop med min gubbe sen jag var 15 och det känns fortfarande lika bra..

Postat av: Nattis 2.0

Åh vilken ung man, en riktig toyboy!

Postat av: Mita

Men så romantiskt.....underbart!!!

Postat av: Myaraq

Vad vacker du var!



& smycket sen.. Ojojoj..

Postat av: Britt

Gratulerar så här i efterskott! Kristallbröllop tycker jag låter bra..mycket bättre än trä, papper och bomull.



Ni ser ut som filmstjärnor på fotografiet.



Är lite avundsjuk på dig som funnit en romantisk man...men sen vet jag inte om jag hade haft vett att uppskatta en om jag hade haft en...eftersom jag är så oerhört oromantisk.

Postat av: charlotte

du är rädd om honom va!? vilken karl!! o du var väldigt vacker på fotot. grattis till er bägge

kram

Postat av: Petra

SKÅL!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback