Trög som en humla...

...känner jag mig idag (också..) men jag skyller på glasögonen.
Trots detta har jag lyckats bli klar med både bokföring och månadsredovisningen redan före lunch.
Jag imponerar på mig, samtidigt som jag inte riktigt kan släppa tanken på att jag måste ha glömt nåt...
Man blir lite misstänksam när saker och ting liksom går för lätt.



Hemma i nyponbusken jobbas det också minsann!
Där uppför sig humlorna mera som flitiga bin och eftersom dom verkar vara omkring en sådär sjutusen stycken på arbetspasset låter det som värsta vuvuzelakonserten utanför köksfönstret.
Minus fotbollen, vilket jag ser som ett plus.
Plus blomdoften, som är ljuvlig!
Så det blir två-noll till humlorna, då.
Heja!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gafflan

Aldrig bra när redovisningen flyter på för snabbt! Själv jobbar jag med sådant vareviga dag men blir alltid misstänksam när momsredovisningen går som en dans. ;D

Heja Humlorna!

Kram.

Postat av: Em

Lyckliga du! Vi har brutet räkenskapsår, så jag funderar och funderar. Det är så lätt att tro att man har gjort rätt och får med sig allt, men jag får luta mig tillbaks och tänka efter. Sen går jag på semester i morgon, så klart kan det inte bli nu oavsett.

Postat av: Ama de casa

Det är lite jobbigt när man har den där känslan av att man glömt något...

Men det har du säkert inte gjort :-)

Postat av: Stattinskan

Känslan av att ha glömt något infinner sig redan när jag slår upp ögonen ... oftast är det mig själv jag glömmer bort :-)

Postat av: Gun

Den där känslan brukar ju stämma, men det kanske är något helt annat du glömt? Som att äta eller gå och kissa? ;D

Postat av: Ellis

VA!? Är humla och bi samma sak!? :O



Jag som nyligen komifund med att de finns, humla, bi och geting!?

Postat av: charlotte

det är lite sommarkänsla över det. ja inte bokföringen då

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback