Apropå trädgårdsskötsel...

Det är mycket med det jordiska så här års.
Är det inte ohyra i rabatten så är det maskrosor i gräsmattan eller tistlar i stenpartiet...

Tittade in på en av mina favoritsidor,
Tjuvlyssnat.se och hittade den här godbiten:

Plantagen, Karlstad

Ett par ~50 står och tittar på trädgårdsredskap då kvinnan pekar på något.

Kvinnan: Den här skulle ju va jättebra att ta bort testiklarna med.

Hon blir tyst några sekunder innan hon bryter ihop av generat skratt och rättar sig själv.

Kvinnan:
Nej, jag menar ju tistlarna!

Publicerat den 1 juni, 2010 kl. 08:03 under Mellersta Sverige av Tapio


Same, same but different liksom... :D

Permalink Allmänt Kommentarer (12) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Hahaha!

Sv: Särskilt det där med ödmjuk stämmer in.. ;D

Postat av: Ama de casa

Hahaha! Jag hörde nåt liknande en gång för många år sen. En dam stod och tittade på clematiser och utbrast:

Men kolla vilken fin clitoris!

:-)

Det är nog något som har med blommor och bin att göra ;-)

Postat av: Åsa

Men hon hade säkert rätt ändå, visst finns det redskap som är bra att ta bort testiklar med.

Postat av: Anonym

hejdär!



nu ska jag samla så många favoritlåtar som möjligt, så om du skulle kunna gå in i min blogg och kommentera din favoritlåt i en kommentar skulle det va jätte kul! :) ha det bra /marylinn

Postat av: Bara Jag

Nu finns det säkert vissa som skulle behöva ta bort testiklarna också....

Postat av: maria

Den var rolig :) Det kanske finns testiklar som ser ut som tistlar :)



Må så gott !

Kram

Postat av: Diana

Haha, precis som du säger... det är typ samma grej ju! ;)

Postat av: Afrodite

HA HA HA!!! Typ...=)

Postat av: Stattinskan

Vem vet ... det kanske vore nått för kastrering också ;-D

Gomorron

Postat av: Selma

Här har klematisen fått heta klitorisen och dotter sa en gång att hon var sugen på syfilis när det var physalis hon ville ha en låda av.

Postat av: Renee

Hemskt att råka säga fel.

Sv: var det inte tråkigt att lämna ifrån dig sommarkaninen?

Postat av: Ia

Så det kan bli!!



Här har vi en blomma som växer lite var den vill som heter praktmalva. Blivande har lite svårt att komma ihåg växtnamn så när min mamma var här en gång så skulle han visa henne vår praktvulva!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback