I'm the Boss...

Nu har Chefen gått på semester så nu är det jag som styr skeppet Shanghai.
Tja pja.
Det ska väl gå även i år, som alla år dessförinnan.
Skapa lite ordning i kaoset.
Rensa lite i röran och göra saker på mitt sätt.
Försöka sätta lite snurr på sommarpersonalen istället för att göra allting själv.
Låta jobbet ta slut när arbetsdagen gör det och inte försöka hinna med allt på en eftermiddag.
Sitta still i båten och andas lugnt genom näsan när det kör ihop sig.
Plättlätt.
Om fyra veckor är det min tur.
Nedräkningen har börjat.

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Jag

Plättlätt? Ja det är ju också en positiv inställning :-)

Postat av: Ama de casa

Åh! Har du bytt namn till Hugo också?

;-)

Chefa på duktigt nu!

Postat av: Ellis

Ja kan räkna ned me dig! :D:D:D



De kul o bossa, lek o ha kul nu! :D



sv: Haha jag är sjukt lättroad! :D

Postat av: Selma

Låter kul det där med rensa i röran.

Postat av: Gun

Det blir inte direkt någon nedtrappning inför semestern då. Men det är nog kul att vara chef ibland också.

Postat av: Ia

Låter som Du har samma inställning till sommarjobbare som vår portis....låt de ta hand om skitgörat :P



Hoppas Ni har lika strålande väder som vi har...nu ska jag ut i solen och pressa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback