Midsommarnatts(mar?)dröm....

En fantastiskt trevlig midsommarafton med tillhörande midsommardag är till ända.
Knytkalas med grillning och goda vänner i vår kära lilla stuga nere vid sjön.
Sol och skratt och kubbkastning.
Mumsig mat och måttligt med dryck.
Glada barn och en hel del mygg.
Mycket lyckat, på det hela taget!


Somliga av våra vänner fick dock påhälsning av oönskade gäster i sin husbil fram på nattkröken...
Läs gärna Ullets dramatiska berättelse här!

Med lite tur så bleknar de traumatiska minnena till nästa år, för då gör vi om det igen!!

Hoppas att er helg har varit lika lyckad som min!

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gafflan

Jag är nöjd med min midsommarhelg! Tror mycket beror på att vi fått se solen, det kan ju göra vem som helst spå gott humör :D

Nu ska jag läsa Ullets berättelse.

Kram på dig.

Postat av: Frela

Jag hatar MYGG, det är det värsta jag vet!! Jag skulle aldrig kunna bo i Norrland ej heller i Småland, jag älskar Skåne för mycket mygg har vi inte!! Tack och lov!

Postat av: Bara Jag

Härligt när man känner ett man haft en riktigt lyckad kväll! Förutom för vissa då - köra med inkilade stenar kan aldrig vara bra......



Kram!

Postat av: Em

För mig är mygg verkligen en plåga. Bettet svullnar upp efter ett par dagar och sen kliar de i upp till tre veckor, dessutom älskar de mig, så jag brukar få betydligt många fler bett än andra. Skönt i Skåne då det inte är så mycket mygg här.

God morgon!

Postat av: Stattinskan

... har du redan hunnit ut i det fina vädret?

Gomorron är det här fortfarande :-)

Postat av: Nattis 2.0

Hahaha vad skitkul skrivet. Det var säkert inte roligt då men någon de kommer prata o läge, när det väl var över.

Postat av: Peterlarson

Ååååh vad härligt med midsommar där uppe där natten inte ens existerar så här års!!

Postat av: Anonym

vi försökte lära en turk "swedish styrdans" ( tryckare) påmidsommar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback