Myggsvärmeri

Just hemkommen från hundpromenaden kan jag bara konstatera att myggen verkligen är på bettet i år!
Det känns som om jag har blivit av med halva blodmängden och svullit upp till dubbla storleken...
Man kan knappt stanna till länge nog för att vovven ska hinna lyfta på benet.

Jösses, så ettriga dom är!!
Och MÅNGA!!

Men det kanske inte är så konstigt, när man tänker efter, eftersom dom använder sig av världens sämsta preventivmedel.



Nämligen myggspiral...

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Jag

HA HA HA!!! Nej den funkar inget vidare!!

Postat av: Stattinskan

Hahahaha ...

.... men jag måste säga att jag besvärades mer av knotten när jag bodde hemma i norrland :-/

Postat av: Em

Vad jobbigt! Det är inte mycket mygg i Skåne om jag jämför med Oslo, men mygg älskar mig, så de hittar ändå. God morgon! :D

Postat av: Ama de casa

Huvva! Jag minns med fasa när man lekte "burka" (inget med klädsel att göra, burken skulle det nog heta på rikssvenska).

När man satt där på burka och skulle räkna till hundra... Jösses vad uppäten man blev!

Postat av: Selma

Även här är det galet mycket mygg i år. Vi pratar om sån där galet dyr myggsug, fladdermusholkar och jag vet inte allt vad vi känner oss beredda att ta till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback