Ny utsikt...

...och en tillhörande INSIKT om att det är så här det måste bli.
Från och med nu ska jag se världen genom två glas.
Jag har tränat hela dagen FAST det snurrar i huvudet så jag nästan mår illa.
Men det går över med tiden, sägs det.

Som helt ny glasögonbärare är det mycket att vänja sig vid.
Både hur man SER ut.
Och hur man ser UT.

Så...säg hej då till den "gamla" Ulrika...



...och HEJ till den NY(-gamla..) förbättrade Ulrika!!
(Ser jag inte ryyysligt intelligent ut, förresten...:)



Hej på er!!
Kul att ses!! :D

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Peterlarson

Ameh...du...!!

Hur skitsnyggt blev inte det?



Och nu kommer du dessutom att se mycket bättre hur skitsnygg du själv är med glasögonen, i spegeln!!!

Postat av: Em

Jättefin är du! Rysligt intelligent ser du ut att vara på båda bilderna. ;)

Postat av: Robert

Ser jättesnyggt ut! :D

Postat av: Peterlarson

Jag vet nog, jag hade själv antagligen behövt redan i 47-48-års åldern, men drog ut på det i tre-fyra år. Nu är jag riktigt glad att jag inte måste anstränga ögonen så mycket och blir mindre trött i dom.

Men det förstås jag behöver mina bara när jag läser och sitter framför datorn (vilket ju är rätt ofta)

Postat av: ansepanse

jo, intelligent ser du verkligen ut, fast vadå det gjorde du väl innan också

kramar

Postat av: Diana

Busvisslar! Det är så hett med glasögon! Jag längtar tills den dagen jag blir gammal (hehe) och kan få glasögon, det har alltid varit min dröm att få ha det! ;)

Postat av: Stattinskan

Men Snyggulle då ... nu kan INGEN kalla dig för IQ fiskpinne ... ever :-)

God morgon

Postat av: Selma

Snyggt då var det bara att duv änjer dig.

Postat av: Ama de casa

Vem är den där smarta kvinnan på bild nummer två? ;-)



Det tar ett tag att vänja sig, men man ser världen mycket tydligare så det är klart värt besväret :-)

Postat av: Gun

Det är så snyggt, vilket jag ofta tycker om folk med glasögon. Ändå har jag så svårt att skaffa egna..

Du ser ut som en riktig författare! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback