Söndagsmys

I dag har jag pimpat stugparadiset med nya sommarblommiga gardiner av högsta postorderkvalitet, ett nytt överdrag på soffan och två skinande vita plädar!
Snabbt som attan gick det också, så vi fick gott om tid över till det som vi egentligen kom dit för...
Nämligen att dricka kaffe och göra ingenting!

Pst... Om ni någonsin har undrat över vart flugorna tar vägen när dom dör, så kan jag berätta det nu.
Dom hamnar på fönsterbänkarna i nämnda paradis-stuga....
Jisses vad med flugor!!



Man kanske skulle ha samlat ihop dom och skickat dom till den här killen...
Där kan man snacka om kreativt tänkande!

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Em

Kanske till och med Gun skulle tycka om flugor om hon kollar den bloggen. :D

Postat av: Diana

Klart att man ska göra så lite som möjligt i fritidsstugan!



Sv: Grönsaksfobi? Jag trodde att en rejäl rättika var alla kvinnors dröm. ;)

Postat av: Dreamsalive

Fy, vad äckligt. Men kreativt och faktiskt kul. Där kan man snacka om en ny fluga.

Postat av: anne

Blotta tanken på förra sommarens flugproblem ger mig andnöd! Jag hoppas det inte blir så i år, det hänger väl på var grannens kossor betar misstänker jag.

Postat av: Anonym

Vilken tur att ni även hann det ni skulle :-)

Kreativt tänkande eller bara....... konstigt???



Sv. HA HA! Japp, nu har jag äntligen ett nytt meckarobjekt i min ägo :-)

Postat av: Bara Jag

Vilken tur att ni även hann det ni skulle :-)

Kreativt tänkande eller bara....... konstigt???



Sv. HA HA! Japp, nu har jag äntligen ett nytt meckarobjekt i min ägo :-)

Postat av: Stattinskan

Jag var in igår kväll och kikade på "Flugornas herre", sanslöst roligt :-)

Gomorron vännen

Postat av: Ama de casa

Det är ju precis som internet - bara en fluga!

Eller förresten, det verkade vara som flera internet...

:-)

Gomorron!

Postat av: Frela

Underbar den med flugorna på semester på var sitt badlakan!! =))

Läste idag i metro att det väntas mygginvasion i Sverige pga alla smälpölar i den hemska vinterns spår.. usch för mygg och knott!!

Postat av: ansepanse

vad mycket man kan kan göra med flugor, lite weird

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback