Viva Espana!

En kul knapp som man tydligen kan komma åt utan att man vet om det, är den där knappen som gör att alla ord som jag skriver blir översatta till spanska när jag markerar dom!
Vet fasen hur det går till, men praktiskt ifall...tja..om jag skulle vilja veta vad något heter på spanska.
Undrar om man kan knappa fram andra språk också, eller om det bara är spanska som gäller?

I så fall ökar misstanken om att jag har blivit utsatt för en spansk komplott!!
Och jag är ju absolut inte den som vill hänga ut någon eller peka finger men mina efterforskningar gör gällande att det finns en läcka med förgreningar ända ned till spanska solkusten som förser det absoluta toppskiktet med konfidentiella uppgifter från min högintressanta blogg...

Jag måste motvilligt erkänna att jag blir lite smickrad av detta internationella intresse för min ringa person.
Vare sig jag betraktas som en säkerhetsrisk eller ej, så höjer denna bevakning onekligen kraven på innehållet.
Från och med nu är det slut på trams och nonsens.
Hädanefter är det substans och balans som gäller.

Såg ni förresten hur vansinnigt stiliga Kung Juan Carlos och drottning Sofia var på bröllopet!?
Otrooligt vackra!
Ville bara nämna det.
Just in case...
Hola!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Frel

Undras just var du hittade den knappen? Den har nog inte min dator?? Praktiskt om man bara kunde välja språk och så vips blev det rätt också.. vissa sådana översättningstjänster översätter helt tokigt.. känsla för språket är inte lätt när man heter Booten Anna, för det är väl hon som jobbar =))

Postat av: Ama de casa

Hahaha! Jag var orolig ett tag där att du beskyllde MIG. Men så kan det ju inte vara, jag håller till på Costa Blanca och inte på solkusten :-)



sv: Jäpp! Åtminstone har mina statister ställt upp gratis hittills, nu kanske dom kommer att börja kräva gage efter ditt påpekande ;-)

Postat av: Em

Jag gillade drottning Silvias klänning jättemycket. // Det borde finnas en norsk-knapp hos mig, men.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback