Bad Gateway ?

Jag är belagd med munkavle.
Kan inte kommentera fast jag så gärna vill!
"Bad Gateway" står det när jag försöker.
Vad är det för nonsens?!
Jag som har så många välövertänkta kommentarer att leverera till alla era sköna inlägg!
Snopet.
Så "Bad" att jag behöver censureras på det här viset är jag väl ändå inte?

Förresten sägs det ju att dåliga flickor inte är det sämsta...

Förhoppningsvis har det löst sig till i morgon.
Jag kan stå ut med problem som självläker och försvinner över natten.
Så jag sover på saken och hoppas på det bästa.

Natti natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Jag

Halva nöjet med att besöka sina vanliga bloggar är att kunna föra en dialog. Att försättas i ofrivillig tystna kändes faktiskt väldigt frustrerande!



Sv. Jo det finns en massa humör i barnet - ingen sätter sig på henne i onödan!!

Postat av: Nattis 2.0

Men nej, Gateway'en var och BADADE! ;)

Postat av: charlotte

haha så det var pga dig alltså... stod så hos mig igår med när jag försökte komma in här o kommentera

Postat av: Britt

Jag lyckades kommentera hos Anne sen sket det sig och jag blev arg, slog av datorn och gick och lade mig i sängen för att läsa jobbig bok : "Den självläkande människan" ,och somnade. Blev inget bloggande igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback