Och livet går vidare

Som det naturligtvis ska och måste.
Dammsuger och städar undan. Diskar skålar som blivit över.
Kvarvarande vovven och kissekatten är till stor tröst och fyller ut lite av tomrummet.
Liksom alla fantastiska, varma och omtänksamma kommentarer!
Ni är helt underbara, KRAMAR och tack till er alla!

heart-03
Och plötsligt är det Påsk!
Bara så där, helt utan förvarning!
I morgon är det Skärtorsdag - Påskkärringdagen.

Man kanske skulle klä ut sig på jobbet och se hur många kunder man kan skrämma bort?
Eller så struntar jag bara i morgonfixet och går dit osminkad.
Det ger nog samma effekt...

Kärring som kärring, liksom...
Vi ses på blåkulla!



Bilden visar en rondellkärring i Lycksele!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Jäpp! Vi ses där :-)

Postat av: gladmymlan

åh, läste precis att er lille vovve fått somna in...

Det är tufft... ett djur är ju inte bara "ett djur" jag tycker inte om dom termerna riktigt, utan en individ, full av kärlek, Alltid...



jag är säkert på att han springer på evigt gröna ängar där inga sjukdomar finns och har det så härligt...



fick avsluta vår hund liv som blev alldeles för kort i januari, och jag saknar honom varendaste dag..



kram på dej!!

Postat av: Em

Dit skall jag också! Vad kul, det blir ju som en bloggträff då ju! Jag vet en del andra som kanske dyker upp eller som jag tycker borde dyka upp. ;D

Postat av: Petra

Jag tänkte flyga vid 16.00 tiden ses vi på blåkulla??

Postat av: Johanna

härlig kärring :)

Postat av: ansepanse

jag kommer också

kramar

Postat av: Bara Jag

Ha ha! Jag visste inte ens att det fanns en riktig häxa i Lycksele - å andra sidan är jag inte där så ofta längre trots att jag bott där större delen av mitt liv!



Det är en process att "städa undan" någon man älskar - man vill hålla kvar känslan av närvaro så länge det går och samtidigt kan saknaden bli ännu större av att påminnas om att det är slut.



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback