Häpp!!

Verkar som om vi hoppar över våren helt i år...
Det gick från vinter direkt till SOMMAR på en gång istället!!
I dag har temperaturen gått från sju grader i morse till tjugotvå i skrivande stund!!
Vad sägs om det?!
Jag säger FANTASTISKT och VÄLKOMMEN!!!
Björken vid Konsum som jag ser från mitt jobb, brukar alltid vara snabbast med löven och den har blivit helt grön på bara en eftermiddag!!
OTROLIGT!!

Och nu är himlen mörkgråsvart och det bullrar och smäller...
Blixtar och Dunder!!
HUPP!!
Värmeåskväder...
Men man får ta det onda med det goda, som bekant....

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bara Jag

Visst är det superunderbart!! Här anar man grönt på björkarna efter dagen som gått!!

Postat av: Ama de casa

Hoppsan! Där gick det undan må jag säga.

Hoppas det inte fortsätter i den takten för då är det snart vinter igen :-)

Postat av: Em

Kan du skicka det vädret hit? :D God morgon! (Eh, inte åskan, men det ANDRA vädret!!)

Postat av: Ama de casa

Värmeåskväder är smällar man får ta ;-)

Postat av: Stattinskan

... i Skåne hoppade vi över både vår och sommar och fick höst ... rejäl höst :-(

Postat av: Ellis

Ellis skriker glatt välkommen också!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback