Kontinentala vanor

Det blev sen middag i dag.
Eller vad sägs om att inta den första tuggan av den eminenta söndagssteken vid 20.30?
Kontinentalt så det förslår, eller vad säger du Ama?
Men helt fel är det ju inte - Norrlandskusten kallas ju faktiskt för Nordens Riviera.
Och vi har ju faktiskt bara tre mil till kusten...

Och den som väntar på något gott, tycker att den har väntat länge...
Kurr kurr säger magen, förutom en massa andra onämnbara ljud som den också har för sig.



Men så till slut...
Mmmm!!
Aaaah!!
Helgrillat rådjurslår!!
Så mört att det smälter...

Worth waiting for!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Afrodite

MUMS, vad gott! =)

Kramen

Postat av: Bara Jag

Ingen dålig söndagsmiddag du fixat där!!

Postat av: Britt

Och här har vi haft varmt som i Spanien i en vecka såå man har inte velat äta middag förrän solen stått lite lägra på himlen...typ vid 21.00...då det fortfarande har varit 21 grader utomhus....men nu har det vänt och nästa vecka kommer visst vintern tillbaka har jag hört!



Det är klart man ska njuta av de ljusa sommarnätterna! Det jobbiga är att man fortfarande måste orka arbeta också :)

Postat av: Ama de casa

Oj vilken läcker middag!!! Fast ni åt kanske en aaaaning tidigt... ;-)



sv: Åh! Jag gick också på gymnasiet på Anderstorp, naturvetenskaplig linje. I hela två veckor, faktiskt. Sen hoppade jag av och började på social linje på Balder istället :-)

Postat av: Gun

Gud vad gott! Jag gillar att äta sent, men det är jag ensam om, så det blir aldrig så.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback