Lööööv is in the air....

Ansepanse föreslog att Benjamins reaktion kanske beror på kärleksbrist.
Vet ni - jag tror hon har rätt!!

Benjamin är kär!

Men inte i vem som helst förstås...utan i den här skönheten!
Lilly...




Suck...
Hon är ju helt FEL för honom!
Snobbig och högfärdig och uppklädd i guldkruka minsann, så här mitt i veckan...
Hon verkar så konstgjord och plastig på något vis.

Det finns ju så många andra trevliga flickor.



Som Paula, till exempel.
Söt och trevlig och jordnära.
Äkta vara, liksom.

Men försök säga det till Benjamin...


Permalink Allmänt Kommentarer (9) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Jahaja. Ytterligare bevis varför Benjamin tappar pälsen. Han får inte välja vilken tjej han vill!

Stackars Benjamin...



sv: Nu förstår jag varför han tappar blad... Han är ju deprimerad! Ingen peppning alls från din sida. Stackars Benjamin!



Klart du måste ta fram tältet - vem vill väl inte vara trendig? ;-)

Postat av: Gun

Nu får du snart göra som William Witsman föreslog, be gonian om hjälp..

Postat av: Em

Benjamin är kanske kär i dig? Du får ta han in i sovrummet och se om det hjälper! :D

Postat av: Pia

Du vet, det går inte att styra kärleken.. hur fel den än kan tänkas vara!! Det kan vara ett dyrköpt misstag och han får stå där med ändan bar!

Kram på dig!

"Fullt ös, medvetslös" var en klockren beskrivning på mitt tillstånd! Hahahaha...

Postat av: Bara Jag

Är det inte TYPISKT!! Killar som faller för helt fel tjejer endast på grund av utseendet. Vad är det grabbar ser hos ytliga och konstlade fruntimmer egentligen??!!

Postat av: Afrodite

Åh, nästan samma story som i DH igår...och jag kan säga att mina ögon är lika blanka idag när jag tänker på Benjamin, som igår då det handlade om Eddie...sorgliga historier! ;) KRAMEN

Postat av: Peterlarson

Meh...hallå....

Benjamin är väl en "fikus"? ;D

Postat av: Selma

Kärlek har väldigt lite med förnuft att göra. Peter verkar vara inne på ett spår där, fikus, kanske sällskap med en garderobsblomma som han kunde hjälpa ut, skulle muntra upp?

Postat av: Britt

Men är inte Benjamin fikus? Borde han inte få en till fikus som sällskap?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback