Stackars Benjamin!


Lilly har träffat en annan.
Inte särskilt oväntat kanske....



En riktig klängranka är han i allafall, bara han inte kväver henne...
Han har redan flyttat in och dom verkar lyckliga tillsammans.
Ryktet säger att dom ska ha smått...



...och uppenbarligen är det mer än bara ett rykte!!
Grattis!

Men stackars Benjamin, han blev utslängd i kylan...



Kastad på sophögen.

Ack  ja.
Jag får väl hämta in honom igen försöka trösta så gott det går.
Och jag lovar att jag inte ska säga "vad var det jag sa..."

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Men vilken dramatik!

Blommor är faktiskt väldigt känsliga varelser. Speciellt dom manliga. Se bara på min lavendel? Han höll ju på att ta livet av sig...

Postat av: Em

Nu måste du ju pyssla om Benjamin! Det är synd om han, bli utnyttjad så där!

Postat av: ansepanse

ta in Benjamin och ge honom extra mycket tröst!

kramar

Postat av: Gun

Äsch! Låt han stå kvar där ute.;D

Postat av: Nanna

Kanske blir han glad åt en Benjaminkompis !? :)

Postat av: Bara Jag

Eftersom jag skrattar så hårt kan jag inte tänka ut något att skriva..... Stackars Benjamin!!

Postat av: Nattis 2.0

Man gör allt för bloggen när man arrangerar om blommor och sånt. hahaha :9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback