Utläggning om inlägg

Nu ska jag inte plåga er mera med Benjamin.
Han är stor nu och har sitt eget liv - tillsammans med Gabriel.
Dom är sååå lyckliga - slutet gott, allting gott.

Men visst är det underligt hur lågt man kan sjunka för bloggens skull..?
För ett meningslöst inlägg om ingenting!
Smyga runt utomhus med en fikus under armen på jakt efter årets sista snöfläck...
Jo, jag har grannar, jag också...
Men dom har väl fortfarande påsken i färskt minne då jag bar omkring på alla mina konstgjorda "prydnads"fåglar
för att få till ett blogginlägg om våren (som förresten fortfarande inte riktigt är här...)

Fast det finns ju alltid dom som är värre...
I julas var det faktiskt någon som släpade omkring på en smått alkoholiserad julbock runt halva Spanien som hon fotade i olika omöjliga situationer...Fantastiskt roligt var det i allafall!!

 Tänk den som ändå hade fått vara där och fota henne när hon fotade bocken!
 - DÅ hade man verkligen haft något att blogga om...;D

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Hahaha, ja man blir "lite" bloggskadad till slut. Jag har kameran i högsta hugg hela tiden och Mumannen tycker det är riktigt pinsamt ibland. Eller ganska ofta..:D

Postat av: Ellis

Vi alla är nog bloggskadade i grunden efter all denna bloggtid haha.

Postat av: Ama de casa

Hahaha! Jag kan säga att det var en och annan som höjde lite lätt på ögonbrynet...

Men blygheten för att uppträda konstigt och uppfattas som störd i största allmänhet övervinns av mottot "Allt för bloggen" :-)

Postat av: Maria

Du är synnerligen unik, och har en alldeles sällsam förmåga att skriva... och att tänka ut saker att skriva OM. Men... det är kanske tur att du inte har alltför många grannar, alltför nära... fniss ...

Postat av: Bara Jag

Blev det en Gabriel för att Benjamin är fikus?? För mig får du gärna agera idiot så länge jag får något kul att läsa :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback