Ähum..

Godmorgon, godmorgon!!

Hoppas att natten har varit till belåtenhet och att dagen som ligger framför oss blir solig och fylld av glada överraskningar!

Själv ska jag baka, mest blåbärspaj.
Sen ska jag försöka hinna med att jobba också.

Vad ska ni ha för er?


Ps. Det här med tidsinställda är ju som sagt jättebra - det här skrev jag såklart tidigt TIDIGT i morse och sen så BESTÄMDE jag att jag ville publicera det just precis NU och inte en minut tidigare!

Smart, va?
Va? Va?

Hallååååå......?

Permalink Allmänt Kommentarer (14) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Nanna

Blev pajerna bra...hann du jogga något, eller har du gjort som jag och lapat i dej av höstsolen !? :)

Postat av: krulli

Den andra bloggen lades ner efter en del trasselpå jobbet! :/

Återuppstånden kan man säga att jag är. :)

Postat av: Gun

Hahaha, jättesmart av dig! ;D Det låter himla gott med blåbärspaj.:)

Postat av: Svorskan

Jättesmart och lite klurig tid också. Inte givet att inlägget är tidsinställt liksom. ;)

sv: Kanske de har kundregisterat efter personnummer, då borde det klicka. Men bara kul om jag slinker genom.

Postat av: Ama de casa

Hahaha! En mästarinna på bortförklaringar, det är vad du är :-)

Postat av: Ia

Hm..nu kom jag på vad det var jag skulle göra idag på min "lediga" dag...baka blåbärspaj så det blev mer plats i frysen!!!



Postat av: Diana

Haha, du har inte så bra koll på läget va?



Värst vad du är uppåt då, varför?

Hehe

Postat av: Ann-Louise

Haha... Vad bra! Klart att du gjorde... vem hinner blogga när man har så mycket att stå i. =)

Postat av: Mia systeryster

haha, skitsmart;)

Postat av: Mia systeryster

haha, skitsmart;)

Postat av: Mia systeryster

haha, skitsmart;)

Postat av: krulli

Haha, har alla upptäckt det där med tidsinställda inlägg det senaste?



Jag ska jobba hela helgen, det blir 45 timmar från onsdag kväll. Jobbar nattetid.

Måndag morgon kl 07 går jag å ledighet..

sen på kvällen blir det tjejfest, för Snorpans vänner!



hålögd

Postat av: Ellis

Hahahaha älskar humorn !

Postat av: Krulli

Haha nackdelen med att skriva tidsinställda inlägg är att man inet får svar DIREKT, lksom.. du får helt enkelt ställa in tiden för att läsa kommentarer också ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback