Jahapp...

Då har man utsetts till fodervärd och vårdnadshavare av dessa små skönheter.



Har ni hört något så fantastiskt omdömeslöst?
Det här kommer aldrig att sluta lyckligt, och det sa jag också till bästa väninnan som prackade på mig dom.
Jag trodde verkligen att hon kände mig bättre än så...
Ser ni så rädda dom ser ut, stackarna?
Dessvärre med all rätt.
Dom är dööööödens lammungar, det är ett som är säkert.

Fast givetvis ska jag försöka hålla dom vid liv och god hälsa så länge som möjligt.
I dag fick dom till exempel lite vatten.
Och sköter dom sig duktigt så får dom kanske smaka något starkare till helgen...;D

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Gun

Hahaha, neeej, ge dem inget mer förrän om tio dagar. Doppa dem då i vatten och låt rinna av ordentligt innan du ställer tillbaka dem i krukan.

Postat av: Huskatt

Fast jag har som för mig att just sånna där blommor kan/ska man misssköta å det grövsta för att de ska förbli lyckliga :D

Postat av: Ellis

DET var SMÅ krukor till! :O



Du vet att du vattnar dem och låter vattnet rinna ifrån - skall ej vara i? ;)

Postat av: Afrodite

Ja, de ser onekligen lite skrämda ut! Den till höger i bild liksom hukar sig lite, stackarn! =)

Lycka till!

Kram och godmorgon!

Postat av: Svorskan

Jag hade nog glömt bort de.. :D

God morgon!

Postat av: Stattinskan

Haha, allt som blommar dör i min närhet ;-)

Postat av: Ia

Oj, oj...det var modigt ;)

Postat av: Mia systeyster

Äsch kör med min metod med orkideer. De får en sup(vattenlika mycket som en snaps) i veckan, max. Jag häller det rakt i krukan. Det funkar med mina, de är inte så bortskämda, o jag har haft dom i 2-3 år nu=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback