Just när man trodde...

...att man hade sett allt läser jag det här i Aftonbladet!!!

Han har samlat navelludd i 26 årNu hamnar Graham Barker i Guinness rekordbok

img

Graham Barker har samlat navelludd de senaste 26 åren. Hittills har han fått ihop 22,1 gram. För det skrivs han nu in i Guinness rekordbok.

Foto: Solent News & Photo Agency

img

Burkarna med navelludd är tydligt märkta med årtal, och det går att följa förändringen i Grahams kläder genom att se färgskiftningarna på luddtussarna.

Foto: Solent News & Photo Agency

00:17 Vissa hobbyer är smakfullare än andra.

Graham Barker samlar navelludd.

Hittills har han samlat ihop 22,1 gram ludd som han förvarar i glasburkar.


Herregud, det var nog den äckligaste samling jag någonsin hört talas om!
Det slår ju både mjölktänder och blånaglar med hästlängder...

Uääckkk!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (15) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mita

Fy f-n, jag läste om det där, trodde jag skulle spy. Hur äcklig får man vara??

Men jag skrattade så jag grät när jag läste kommentaren hos mig,

Köttmarknad och lammkotlett,hi,hi...jisses, där fick du till det,

Kramiz!

Postat av: Ellis

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA AHMEN FY FAN VAD ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



sv: jag kane j din gåta? :(



"Vem är det som har noll koll, är rik som ett troll och har ögonen åt alla håll...?"

Postat av: Diana

Tyvärr är det många som samlar på det faktiskt. Skitäckligt. Batman vill göra det med (förhoppningsvis på skoj) men jag förbjöd honom. Hehe.

Postat av: Diana

Tyvärr är det många som samlar på det faktiskt. Skitäckligt. Batman vill göra det med (förhoppningsvis på skoj) men jag förbjöd honom. Hehe.

Postat av: Becca

hej.. allt bra med dej? =)



Igår startade jag en liten "nyhet" nattens blogg och de blev en succes så jag kör på det idag oxå.. så hoppa in var med och ta chansen att få ta del av alla mina besökare :D

Postat av: Gun

Hahaha, vad äckligt! Och han verkar ha kört på röd tröja väldigt länge där ett tag. Kan slå vad om att det var samma otvättade hela tiden..

Postat av: Ama de casa

Vaddå? Krävs det inte mer för att komma i den där rekorderliga boken? Jag startar genast min samling :-)

Postat av: Gunilla

Nu har jag varit inne och läst din korta och roliga bloggar. Jag kommer på besök flera gånger! /Ha det bra

Postat av: Afrodite

Amen fy fan, vad bisarrt och äckligt!!!

Kram och godmorgon!

Postat av: Barbro Binda

Vi kan dock konstatera att människan inte har knoppnavel. Det borde han ha haft...

Postat av: Bara Jag

Sjukt sjukt sjukt!! Att ingen av hans nära bekanta har visat omdöme när han inte visar det själv! Kram!

Postat av: Pia

Det var inte mycket han samlat på sig grammässigt under åren.. Tror nog jag kan slå det med mitt tåludd!!! ;o)

Postat av: Åsa

NOOOOOO (försöker desperat att radera ut det här inlägget ur minnet!!!!)

Postat av: Britt

Vad jag är glad att jag inte arbetar åt Guiness Rekordbok och måste ut och titta på allt navelludd.

Postat av: krulli

Jag såg något på TV för evigheter sen om någon som samlade öronvax. När han hade mycket så använde han det att putsa bilen med..

Konstiga människor finns det gott om, kanske är vi ovkså konstiga i andras ögon?



//fd Nattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback