Rensa hjärnan

YIIIHOOOO!!!
Operationen lyckades!



Tack vare den här!
EXTRAHJÄRNAN!
ALLA skulle ha en sån, som ett komplement till sin vanliga hjärna.
För i bland går dom i baklås, hjärnorna, och glömmer allt viktigt som dom borde komma ihåg.
Och då vore det ju toppen att ha en extra att liksom bara plugga in i kontakten bakom vänsterörat...

Jag läste förresten nåt tänkvärt häromdagen, som någon händig människa hade broderat på en korsstygnstavla:

"Säg inte allt du som du tänker,
men tänk på allt det du säger"

Klokt, eller hur?
Ha en fin lördag!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Janne

Jaja, du har rätt. En sån borde alla ha men det viktiga är om kirurgen fick sin välförtjänta belöning? ;D

Postat av: Ama de casa

Operationen gick alltså bättre för dig än för mig - GRATTIS!

:-)

Postat av: Ellis

Jag vill med ha en hårddisk, hur bra som helst ju egentligen.

Postat av: charlotte

jadu en extra hjärna skulle jag behöva ibland..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback