Simsalabim!

Eftersom det har varit en lång dag och jag har slitit rätt hårt med kunderna på jobbet, kände jag mig rätt dirty när jag äntligen kom hem.
Snabbt slet jag av mig alla kläder, spolade vatten i karet och förvandlade mig till en Bad-girl!


Aaahhhh!!
Jag njuter i fulla drag. Det är varmt och skönt och luktar gott.
Sträcker mig efter en handduk och sveper in mig ordentligt.
Men..?
Vad..?



Jag blev ju Ren!

Vilken överraskning.
Undrar just vad Maken ska säga...?

Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Mia systeryster

Haha, men om du är dirty, bad, och ren så kommer han att avguda dig;)

Postat av: Diana

Haha, jag vet att du jobbar på mack men sättet du beskriver det på så låter det som om du går på gatan istället. ;) ;)

Postat av: Mita

Tror jag ska ta mig ett fredags bad så man blir fräsch till helgen, vart peppad av dig nu,hi,hi...

Kramiz!

Postat av: Ann-Louise

Haha... säg den man som kan motstå en bad girl? Att hon är ren får han ta som en bonus...

Postat av: Britt

Skaver du nu? ;D

Postat av: Bara Jag

Ha ha ha! Gissar att maken gillar både dirty och bad bättre än ren ;-) Kram!

Postat av: Ellis

Haha jag hade stannat som dirty, ;)

Postat av: Afrodite

Fräsch blev du i alla fall, ren eller inte...=)

Kram och godmorgon!

Postat av: Janne

Mia skrev exakt vad jag tänkte så om du läser den första kommentaren här så vet du hur jag tänker. ;D

Postat av: Svorskan

Hahaha! Nu kanske maken vill "ha dig" till middag`?

Postat av: Ama de casa

Hahaha! Rena rama förvandlingen alltså :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback