Testing, testing...

One, two...*blås, flås*

Nu har jag bytt webläsare till Firefox, vi får se om datorn uppför sig mera som jag vill nu.
Det är nog säkrast det - annars kommer den att möta Döden i EL-ÅTERVINNINGEN - hör du det, dataskrälle?!
Jo, jo.
"Eldräven" - det låter det.
Förhoppningsvis trivs vi bättre tillsammans än Chrome iallafall.
Vi skiljdes inte som vänner precis...

Allt jag begär är snabb service, rätt service och att jag får som jag vill...
Ett litet leende på det, och en croissant, så ska vi nog komma överens.
Kanske...


Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Lycka till! Hoppas ni kommer att komma överens :-)

Postat av: Ama de casa

sv: Inte alls för sent! Gomorron själv :-)

Postat av: Svorskan

Jag har Firefox och trivs bra med det. Hoppas det funkar för dig med.

Postat av: Diana

Varför har du inte vanliga hederliga windows? (det heter det väl?) :)



Sv: Tack så mycket!

Postat av: Gun

För min dator funkar bara chrome, eller möjligtvis safari. Explorer och firefox var så sega så jag blev galen! :)

Hoppas datorn din skärper sig nu då!

Postat av: Ellis

Jag kör internet explorer och tänker INTE byta, never!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback