Tilltrasslat?

Med tanke på hur opålitligt bloggen emellanåt verkar uppföra sig så skulle det ju faktiskt kunna vara så att jag inte alls har skolkat från både godmorgoninlägget och lunchfunderingen, utan att jag i själva verket har skrivit och slitit hela dagen med att producera en hel hög med smarta, högintressanta, underhållande inlägg fyllda av roliga fast ändå smakfulla bilder - som sedan dessvärre bara har gått upp i rök och fastnat i cybernätet...
Idag igen, alltså.
Snopet!
Om det nu inte bara är så att jag har varit upptagen med annat än bloggen idag, förstås..?

Fast det kan väl inte vara möjligt?!
Ni hör ju själva hur otroligt DET låter!!!

Personligen gillar jag den första undanflykten mycket bättre...:D

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ama de casa

Vem är först, vem är först?

Trallalalalaaa ♫♪♫♪♫♫ :-)

Postat av: Ama de casa

Du har ett litet blogg-inlägg-ätar-virus helt enkelt!

För inte har du väl ett LIV???

:-)

Postat av: Svorskan

Undanflykt? Nej, det var det väl inte.. :D

Postat av: Diana

Haha, undanflykternas mästarinna låter det som om.

Postat av: Gun

Jag vet precis hur det är. Så gör bloggen för mig också ganska ofta, trots att jag inte ens har ett liv utanför internet. ;D

Postat av: Mia systeryster

Haha, oj vilka ursäkter;)haha

Postat av: Gun

Sv: När du är inne på skapa ett inlägg så har du en liten almanacka högst upp bredvid rubriken. Klicka på den så kan du välja datum först och sedan tid, tryck på ok, och sedan på publicera. :)

Postat av: Diana

Sv: Va, påstår du att jag har mustasch???

Postat av: Stattinskan

Själv HAR jag varit upptagen med annat, men du får lova att det stannar mellan dig och mig ... annars blir jag väl lynchad :-D

Gomorron och grattis till en excellent bortförklaring ;-D

Postat av: Ellis

Din lilla fuskis, inte kan du glömma oss!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback