Vägen till hjärtat...

Våran vovve är en lat rackare.
Till skillnad från Gammel-Mixen som gick ur tiden i våras är Cosmo betydligt mer återhållsam med glädjeyttringarna.
Medan Mix nästan kröp ur skinnet av lycka när man kom hem, ids stövaruslingen knappt kliva ur sängen.
I bästa fall viftar han lite slött på svansen där han ligger.
Utom dom kvällar då jag jobbat sent på macken.
Då sitter han vid ytterdörren och ylar av längtan.
Då överfaller han mig med pussar och slickar och vet inte hur han bäst ska uttrycka sin kärlek...



Men mig lurar han inte.
Jag vet nog vad han vill åt...



Jag brukar nämligen ta dom sista överblivna korvarna från rullgrillen med mig hem, och GISSA om det är populärt.
Det är det, kan jag avslöja.

Det är gott med kärlek...;D

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Haha... allting har ett pris. Handlar det bara om lite korv så må det vara hänt. =)

Postat av: Barbro Binda

No 17 skull ja stå å dräggel i farstun om du kömme hem ve körven fulle ficken. Hunnskrällä je helt normal!

Postat av: Ellis

Haha en vovve som VET vad han vill ;)

Postat av: Diana

Kärlek med baktankar... slug rackare.

Postat av: Stattinskan

Bra tips där! Då vet jag hur jag ska bli omtyckt. Man behöver bara gå omkring med lite korv i fickorna ;-)

Gomorron Ulrika

Postat av: Janne

Japp, det stämmer bra. En kvinna som föder de sina är en omtyckt kvinna. Visserligen finns det andra saker hon kan göra för att göra sin manlige partner på två ben lycklig men det är ganska snuskigt så det skriver jag inte om här.... i varjefall inte före mitt morgonkaffe. ;D

Postat av: Nattis 2.0

Haha vad söt :)

Postat av: Dansbandsfrun

Man ser verkligen räven bakom örat ;)

Men jag kan inte annat säga än att jag skulle göra precis som han. Mack-korv är det bästa!! Mums ;:=)



Ps: går en kurs om "hur man lever med smärta" det är MASSOR av bra grejjer både fysik och psykologiskt som är nyttigt.

kram

Postat av: din fina dotter

du måste ju länka till hundens ägare!! min hund, jag förtjänar en länkning ;)

Postat av: Selma

All kärlek är bra kärlek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback